Teknologia -
EHko Kontsumitzaileen Batasuna
Movistar, kalitate-preziorik onena duen enpresa 2009an Euskadin
Txostena egiteko hainbat datu izan ditu EHKBk kontuan, esaterako, linea berria jartzeko denbora, matxuren kopurua, matxurak konpontzen emandako denbora, huts egindako deiak eta erreklamazio kopurua.
Erredakzioa
Movistar telekomunikazio operadorea kalitate-preziorik onena duen enpresa bihurtu da 2009an Euskadin, Euskal Herriko Kontsumitzaileen Batasunak (EHKB) egindako txostenean agertzen denez.
Linea berria jartzeko denbora, matxuren kopurua, konpontzeko denbora, huts egindako deiak (nazio barrukoak, nazioartekoak eta mugikorretara egindakoak) eta erreklamazioen frekuentzia izan dute kontuan txostena garatzerako orduan.
Horren ildotik, ONO eta Movistar dira linea berria jartzen denbora gutxien ematen dutenak, 15 eta 18 egun, hurrenez hurren. Telecable da matxura abisu gutxien jaso dituen enpresa eta, jasotzekotan, guztiek eskaintzen dute konponbideren bat lehenengo 48 orduetan, Orangek izan ezik.
Telefonoaren zerbitzuari dagokionez, movistar, Euskaltek eta R dira herrialde barruan huts egindako dei gutxien dituztenak. Nazioarteko deietan egonkortasun gehien duten enpresak Movistar, Euskaltel eta Orange dira, eta mugikorren arteko deietan Vodafone, Movistar eta R dira arazo gutxien ematen dituztenak.