Teknologia -
Aste honetan
Skypek publizitatea izango du
Konpainiak adierazi duenez, iragarkiak ez dira erabiltzailearentzat traba izango; izan ere, ez dira bannerrak edo push-up moduko publizitate erremintak erabiliko.
Erredakzioa
Skype konpainiak aste honetatik aurrera publizitatea erabiltzen hasiko dela adierazi du. Hala ere, konpainiak adierazi duenaren arabera, iragarkiek ez diote erabiltzaileari trabarik egingo.
Blogean argitaratu duenez, Skypek hainbat proba egin ditu eta zerbitzuarentzat komenigarrienak diren iragarkiak zeintzuk diren aztertu ditu. "Publizitatea, era egokian egiten denean, produktu bikainak sortzeko erabilgarria izango dela uste dugu", esan dute.
Oraingoz, AEBetako, Erresuma Batuko eta Alemaniako zerbitzuetan jarriko dute publizitatea eta, gainera, Windows sistema duten erabiltzaileek bakarrik izango dute.
Groupon, Universa Pictures eta Visa enpresak dagoeneko Skypen dira. Gainera, erabiltzaileei publizitatea egunean behin bakarrik azalduko dela adierazi dute.