Teknologia -
Arrakasta, Sarean
Rebecca Blacken 'Friday' abestiak Justin Bieber gainditu du, YouTuben
Nerabe kaliforniarraren aurrekontu txikiko bideoak 10o milioi bisita baino gehiago izan ditu YouTuben joan den otsailaren 10ean argitaratu zutenetik.
Erredakzioa
Asteburuari buruz hitz egiten du Rebecca Black artista gazteak "Friday" abestian. Kantu horren bideoak, hain zuzen ere, arrakasta ikaragarria izan du YouTuben eta 13 urteko abeslariari ospea eman dio.
"Friday" Lady Gagaren "Born This Way" eta Justin Bieberren "Pray" bideoak baino gehiago ikusi dute erabiltzaileek, Visible Measuresen aburuz.
Nerabe kaliforniarraren aurrekontu txikiko bideoak 10o milioi bisita baino gehiago izan ditu YouTuben joan den otsailaren 10ean argitaratu zutenetik.
Hala ere, Visible Measuresek gaineratu duenaren arabera, bideoak izan dituen kopiak, parodiak eta moldaketa kontuan izanez gero,guztira, 200.000 mila bisita baino gehiago izan ditu.
Gagaren bideoak, berriz, 180 milioi bisita jaso ditu eta Bieberrenak, 65 milioi.
Blacken lana sinplea dela esan dute hainbat adituk, baina kaliforniarrak Appleren iTunes dendan milaka salmenta lortu ditu eta AEBetan, Erresuma Batuan, Australian eta Kanadan gehien saltzen duen artistetako bat da.