Teknologia -
Negozioa errentagarri egiteko
Twitterrek promozionatutako tuitak jarriko ditu 'timeline'an
Neurri hori plataformaren diru-sarrerak handitzeko eta publizitateak erabiltzaileek ukiezintzat jotzen duten esparru batean eragin dezakeen etekin ekonomikoa optimizatzeko hartu dute.
Erredakzioa
Twitter sare soziala "timeline" izeneko atalean betirako publizitatea erabiltzea pentsatzen ari da. Atal hori da, hain zuzen ere, sare sozialeko erabiliena. Duela hilabete batzuk, Twitterrek publizitatea erabiltzen hastea planteatu zuen, baina erabiltzailearentzat deserosoa zelako neurria baztertu zuten.
Neurri hori plataformaren diru-sarrerak handitzeko eta publizitateak erabiltzaileek ukiezintzat jotzen duten esparru batean eragin dezakeen etekin ekonomikoa optimizatzeko hartu dute.
Orain arte, promozionatutako Trending Topic (TT) izenekoak topatu zitezkeen. Horrez gain, bilaketetan edo sare sozialaren aldeko barra batean ikus zitekeen publizitatea, baina ez sare sozialeko atalik erabiliena den "timeline"an.
Duela hilabete batzuk, konpainiak iragarkien erabilera murriztua erakutsi zuen. Hala ere, erabiltzaileen harrera ez zen batere ona izan eta Twitterrek etekinak lortzeko bide hori baztertzea erabaki zuen.
2010ean, Twitterrek 45 milioi dolar (31,60 milioi euro) irabazi zituen. "Timeline"an publizitatea erabiliz gero, ikerlarien ustez, 2011n 150 milioi dolar (105 milioi euro) irabaz ditzake.