Itxi

Faktoria

Musika jaialdiak

'Sold out' fenomeoaz Jon Urzelai, Jokin Azpiazu eta Gorka Peñagarikano

Joseba Arratibel | EITB Media

Kultura, musika eta turismoa uztartzen ditu 'Sold out' fenomenoak, horrek basque identitatea sortzen du eta promotoreek hori ikusita, makrofestibal ugari antolatzen dituzte gure inguruan.

  • Jokin Azpiazu eta Jon Urzelai

    Jokin Azpiazu eta Jon Urzelai

    24:12 min
imagen player
imagen player
imagen player

Kontzertuetarako sarrerak nahi eta ezin lortu. Gizarte guztia mobilizatu duen kontzertura joateko nahia, kanpo gelditzearen beldurra, baina sarrerak agortuta, sold out. Hori da, musika jaialdiak kontsumitzeko egungo mundua; kapitalismoa eta kontsumo azkarra.

Jon Urzelai 'Su festak' liburuaren egileak, musika jaialdiek Euskal Herrian izan duten egitekoa aztertu du. Jokin Azpiazuk, Urzelairen liburua oinarri hartuta, 'Sold out' artikulua argitaratu du Berria egunkarian, eta, Gorka Peñagarikanok Argia aldizkarian makrofestibalen inguruan idatzi du. Hiruak elkartu ditugu fenomenoaz jarduteko.