Publizitatea
Itxi

2016/09/29

14:58

Faktoria

Markak eta kirola

J.Kamio: "Euskaltel desagertu zenetik, EHk ez du kirol markarik"

Markentzat eremu erakargarria da kirolena. Ezagunak dira marka izena daramaten kirol taldeak baina azken urteetan beste eremu batzuetara ere zabaldu da. Joseba Kamio publizistarekin aztertu dugu gaia.

  • 16:30 min
  • Whatsapp
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Bidali

Marken eta kirolaren arteko harremanaz hitz egin dugu 'Faktoria' saioan Joseba Kamiorekin. Hark azaldu digunez, markak ez dira jada mugatzen taldeak babestera, orain kirol estadioak edo txapelketa osoak ere babesten hasi dira, egiten duten inbertsioarentzat itzulkina ziurtatze aldera.

Kamioren esanetan, kirol talde edo azpiegiturak babestea erakargarria da markentzat, ohiko publizitatearekin aspertuta dagoelako herritarra. Marka batekin herritarra identifikatzearen garrantziaz aritu zaigu, eta zentzu horretan, Euskaltel txirrindularitzatik desagertu zenetik, euskaldunok ez dugula markarik uste du.

rkarik uste du.

  • Hau zure interesekoa bada, baliteke beste gai hauek ere izatea:
  • Bisitatuena

      Kargatzen ikusiena
      Kargatzen ikusiena