Ekonomia -

Krisiaren ondorioak

Krisiak erosketa saskia aldatu du, Eroskiren ikerketaren arabera

Marka zuriak ere gero eta ugariagoak dira etxeetan, marka horiek erosten ez dituztenak %3 baino ez dira. Bestalde, % 44k hilabetea ezer aurreztu gabe bukatzen dutela esaten du.

Erredakzioa

Whatsapp Facebook Twitter Telegram Email

Krisiak aldaketak eragin ditu espainiarren erosketa saskian. Marka zuriek, adibidez, gero eta arrakasta gehiago daukate, izan ere, etxebizitzen %42ren ustez, egoera ekonomikoak txarrera egin du azken urtean. Hori da, behintzat, Eroski Consumer aldizkariak egindako ikerketaren ondorioetako bat.

Inkestaren arabera, pertzepzio ekonomiko horren arabera, aldaketak eman dira eguneroko erosketa ohituretan, batez ere gastua murrizteko beharragatik.

Honen harian, % 77rentzat marka erabakigarria da edo oso erabakigarria da bere erosketa saskian, eta beste % 44ren saskian marka zuriaren presentzia areagotu egin da.

Zehatz-mehatz, % 61ek marka zurien alde egiten duela onartzen du. Marka horietan konfidantzarik ez dutenen kopurua %5 da bakarrik eta horrelakori erosten ez dutenak %3 baino ez dira.

Egoera ekonomikoa

Ikerketak ere bestelako ondorioak eman ditu. Egoera ekonomikoari dagokionez, % 44 hilabetea ezer ere aurreztu gabe egiten du, batzuek, gainera, aurrezkiak erabili, familiari edo bankuari mailegua eskatu beharrean izaten dira.

Hala ere, inkestan parte hartutako % 40k zerbait aurreztea lortzen duela dio, eta % 5ek, berriz, nahiko aurrezteko gai direla diote.

Hau zure interesekoa bada, baliteke beste gai hauek ere izatea