Gizartea -
Bidaia-erreklamazioak
Bidaiekin lotutako erreklamazioek % 20 egin dute gora pandemia aurreko datuekin alderatuta
KATALIN GARAITA | EITB MEDIA
Atzerapenak, ordutegi aldaketak, hegaldiak bertan behera geratzea eta batez ere ekipajea galtzea dira intzidentzia ohikoenak. Euskal Herriko kontsumitzaileen batasunetik erabiltzaileei beraien eskubideak zeintzuk diren ezagutu eta urraketak erreklamatzera animatzen dituzte bidaiariak.
Hau zure interesekoa bada, baliteke beste gai hauek ere izatea
Bilboko Aireportua
Gizartea
Ekonomia
Eguneko albisteak
Albisteak
Bideoak
Kontsumoa
Gasteizko Aireportua
Oporrak
Uda
Bidaiak
Hondarribiko aireportua
Iruñea-Noain aireportua
Beste bideo batzuk: