Teknologia -
Ikerketa baten arabera
Krisiak ez ditu Interneteko eroslearen ohiturak aldatu
Interneteko hiru kontsumitzaileetatik bik saltoki berean erosten dute beti. Sareko salmenta bezeroen fideltasuna handitzeko modu on bat bilakatu da.
Erredakzioa
Alde horiek Interneteko kontsumitzaileen kopurua oraindik ohikoena baino txikiagoa delako sortzen dira; izan ere, Interneten ditugun saltoki kopurua ere txikiagoa da.
Erosle gaztea
Sareko eroslea ohiko kontsumitzailea baino gazteagoa da; batez beste, 42 urte ditu.
Horrez gain, erosketak Internet bidez egiteko ohiturari dagokionez, ez dago alderik gizonezkoen (% 50,4) eta emakumezkoen (% 49,6) artean.
Interneteko erosleak garrantzia handia ematen dio eskaera etxera eramateko epea motza izateari eta produktua egoera onean jasotzeari. Kontsumitzaileak gehienbat eskaera jasotzeko ordutegia, erosgaien egoera eta puntualtasuna hartzen ditu kontuan.