Teknologia -
Mugikorrak
Facebookek Google AdSense debekatu du bere aplikazioetan
Facebookek Googleren zerbitzuetan bere erabiltzaileen datuak partekatzeari uko egin ostean, Googlek bere terminal mugikorretan Facebookerako sarbideak ukatzea eragin du.
Erredakzioa
Facebookerako edukiak sortzen dituzten garatzaileek beste publizitate sistema bat bilatu beharko dute aurrerantzean, orain arte Google AdSense erabili badute.
Facebookek bere aplikazioetan onargarriak diren publizitate plataformen zerrenda bat argitaratu du, eta plataforma erabilienetako bat, Google AdSense, kanpoan utzi du. Diru-sarrerak izateko, euren lanetan publizitatea jarri nahi duten garatzaileek zerrenda horretako aukeretako bat hautatu beharko dute.
Sare sozialak garatzaileei emandako azalpenen arabera, ''Facebooken arauak eta politika onartu duten hornitzaileak'' egongo dira zerrendan. Googlek, baina, ez omen ditu horiek onartu.
Google AdSense doan erabiltzeko plataforma bat da, garatzaileei euren aplikazioetan publizitatea sartu eta, bilatzailearen konpainiarekin diru-sarrerak partekatuz, etekin ekonomikoa lortzeko aukera ematen diena. Programatzaile askok erabiltzen dute