Ekonomia -

Kontsumitzaileen eskubideak

Kontsumo Ministerioak hiru minutura mugatuko du bezeroa artatzeko itxaronaldia telefono zerbitzuetan

Alberto Garzon Kontsumo ministroak zehaztu duenez, erreklamazioak eta kexak ebazteko epea 30 egunetik 15era murriztuko du legeak.

Alberto Garzon Kontsumo ministroa. Argazkia: EFE
Alberto Garzon Kontsumo ministroa. Argazkia: EFE
Alberto Garzon Kontsumo ministroa. Argazkia: EFE

Agentziak | EiTB Media

Whatsapp Facebook Twitter Telegram Email

Ministroen Kontseiluak, Kontsumo Ministerioak proposatuta, enpresen arreta zerbitzuak arautzeko lege aurreproiektua onartu du. Horrela, informazio, erreklamazio eta saldu osteko zerbitzuetan telefonoz artatzeko itxaronaldia hiru minutura mugatuko du arauak.

Alberto Garzon Kontsumo ministroak prentsaurrekoan, Ministroen Kontseilua bukatu ondoren, zehaztu duenez, erreklamazioak eta kexak ebazteko denbora 30 egunetik 15era murriztuko du legeak. Gainera, erkidegoek epea are gehiago murrizteko aukera izango dute.

Legea urratuz gero, enpresei 100.000 euro arteko isunak ezartzea aurreikusten du legeak.

Azaroaren 16an aurreproiektua idazteari ekin zioten, eta orain Kontseilura iritsi da "bigarren itzulian", Isabel Rodriguez bozeramaileak esan duenez.

Hau zure interesekoa bada, baliteke beste gai hauek ere izatea
Espainiako Gobernua albisteak Espainia Ekonomia albisteak Gaurko titularrak Gaurko azken ordukoa Kontsumitzaileen eskubideak Merkataritza albisteak