Ekonomia -

euskal enpresak

Euskaltelek bezeroak bikoiztu eta diru-sarrerak 80 % handitzea nahi du 5 urtetan

Euskal telekomunikazio konpainiak, aurtengo bigarren hiruhilekoan, data zehaztu gabe, Espainiako gainerako lekuetara hedatzen hasiko da Virgin markaren izenean.

Xabier Iturbe, Euskalteleko presidenteak. Argazkia: EiTB
Xabier Iturbe, Euskalteleko presidenteak.
Xabier Iturbe, Euskalteleko presidenteak. Argazkia: EiTB

Agentziak | Erredakzioa

Whatsapp Facebook Twitter Telegram Email

Euskaltelek hedapen nazionalaren bidez bezeroak bikoiztu eta diru-sarrerak % 80 handitzea nahi du datozen 5 urteetan, euskal konpainiaren negozio planaren arabera.

Euskal telekomunikazio konpainiak Euskaltel, Telecable (Asturias) eta R (Galizia) markak biltzen ditu, eta aurtengo bigarren hiruhilekoan, datarik zehaztu gabe, Espainiako gainerako tokietara hedatzen hasiko da, Richard Branson britainiarrak sortutako Virgin markaren izenean.

Xabier Iturbe enpresako presidenteak eta Jose Miguel Garcia kontseilari ordezkariak 2020-2025 negozio plana aurkeztu diete mundu osoko inbertsoreei Zamudioko egoitzan (Bizkaia).

Enpresaren bi akziodun nagusiak Zegona enpresa britainiarra -Virginen akzioduna- eta Kutxabank dira.

Planak ustiapenaren emaitza gordina (Ebitda) % 6ko erritmoan handitzea aurreikusten du 2020tik 2025era bitartean, eta urte horretan 470 eta 520 milioi artean kokatzea, egungo 345 milioien aldean. Diru-sarrerak % 11 igoko lirateke, 1.300 milioiraino, 2019an 685 milioien aldean.

Diru-sarreren hazkundea bezeroen igoeran oinarrituko da: telekomunikazio finkoko bezeroen oinarria 2,3 aldiz biderkatzea aurreikusten du, 1,5 milioitik gora izateraino, eta mugikorren oinarria hiru aldiz biderkatzea espero du, 2025an 3 milioiak lortu arte.

Hortaz, Euskaltelek 5 urte barru diru-sarreren % 38 merkatu nazionalaren hedapenetik etortzea aurreikusi du eta Espainiako iparraldeko jatorrizko oinarrietatik % 62a espero du.

Xabier Iturbek nabarmendu du, hedapen nazionalerako abantaila dela ez duela inbertsio handirik egin behar, Orange eta Telefonica sareak alokatuz egingo duelako, eta horiekin dagoeneko akordioak lortu dituelako. Horrek kostuak aldakorrak izatea eragiten du -zenbat eta bezero gehiago izan, orduan eta kostu gehiago sareak erabiltzeko-, baina arriskuak txikiak izango dira ere.

Beraz, Euskaltelek bere finantza egitura aldatu gabe egingo dio aurre hedapenari, zorpetze gehigarrira jo gabe, bere kuxaren sendotasunari esker.

Enpleguak ere ez du gora egingo -585 langile ditu-, eta ez da erosketa bidezko hazkunde ez-organikorik aurreikusi.

Garciak azaldu du, Virgin markarekin Espainia osorako egingo duen eskaintza ez da "low costa" izango, baizik eta balio gehien duen segmentuari zuzenduko zaio, "prezio onean eta zerbitzu-kalitate onarekin", eta Media Markt denda-katearekin duen akordioa mantenduko du, operadorearen produktuak saltzen dituena.

Hau zure interesekoa bada, baliteke beste gai hauek ere izatea
Telefonia mugikorra Ekonomia Eguneko albisteak Albisteak Enpresaburuak